....ну...как человек с остатками такого образования скажу- да, человек правильно всё говорит....что именно там короче- не суть...... но и смысл в принципе есть, только при условии что распреды тоже под замен иль на доработку. Но это не беда- мне на прошлый зелёный пылесос сделали так, вышло изЮмительно.
Однако да....650-ю эурами никак не отделаться.
Короче- поищи ка ссылки эти пожалуйста...... авось мэйби как-нить делать будет нечего при лишних деньгах....
В общем, нарыл историю переписки со стыдоводами... Тоже был интерес "запилить" новое сердце в старую раму... Итак
Retail on this kit, which includes 11:1 pistons, cams, and all the OEM gaskets you need to do the job is $1100.
There are two ways you can do this: one would be to pay the extra core charge for the cams ($260 more), and get the complete kit with high-lift cams for $1360; the other way would be to buy this kit without the cams for $750. You would still get the pistons, wrist pins, rings and all the gaskets you need to do the complete job. By the way, this is a "drop in" kit - boring the cylinders is not necessary, however a light hone is recommended.
The pistons you are considering are the stock bore size, however, they are 11:1 compression - that's the difference. This entire kit was designed to be a drop-in style kit, which means there are no modifications necessary to your existing motor. There are no connecting rods included with this kit, they are not necessary. You would need only to remove the top end, front and rear, hone the cylinders, and replace all gaskets upon reassembly. We do accept paypal, and there is not problem with compatibility or fitment if you indeed have a VT750.
Ссылки
http://www.aftcustoms.com/store.html
http://powerhousemc.com/
И те и другие парни ставят уже готовый кит (и рубят с него минимум 300 бачей сверху тока на разнице), а вот кто делает этот кит - не помню

В общем - рой землю